Det blev som det blev

Den ene gick. Den andre gick. Den tredje gick. Man kan väl säga att styret i Sölvesborg är allt annat än stabilt.

Våndats och våndas. Nästa år är ytterligare en milstolpe i livet. 60 bast och jag förstår inte hur det här går till. Jag är säker på att jag är en bortbyting på nåt vis och egentligen inte är mer 47. Fast även det är för mycket. Nå funderingarna har gått. Vad ska man göra den dagen? Gå till jobbet och låtsas som om att man fortfarande är 59? Åka långt bort? Själv? Åka kort bort? Själv?
Hur som, igår bokade jag en resa. Lagomlångtborta. Las Palmas. Nä, inte själv. Gubben får följa med.

Träningen går fint. Denna vecka har det blivit 5 pass. Har börjat ge mig ut på Joggwalking. Idag "sprang" jag mer än för några dagar sen. Kände i princip inte nåt i ljumsken. Det gör jag nu. Hoppas att de onda blir kortvarigt.
I fredags morse körde vi Sweden rock tema. Vi till och med och head bangade. Såg fan inte klokt ut.

På tisdag blir det en trip till Götet. Ska ha en återträff för med ledarutvecklingskursen. Hem på onsdag och sen är det minsann ledigt tills på måndag därpå.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen