Vad lycklig man kan bli

Väskan är återfunnen. De ringde från Kastrup i går em och undrade var jag var. De skulle genast lämna över till Turkish airlines.
I förmiddags skulle vi ge oss ut på byn, men tänkte fråga i receptionen om de kunde ringa flygplatsen. Då säger killen, Vi har en väska här som kom igår....bingo....det var min som stod där. Sen är det ju konstigt att de inte meddelade mig att den var här. Mitt namn står ju skrivet på den.
Nå, skönt att slippa behöva ge sig ut för att handla kläder som man inte vill ha. Här i byn finns det mest flower power-kläder och dåligt.
Idag har vi mest gått och strosat. Badade i poolen nu i eftermiddag också. Härligt.
Imorrn ska det enligt utsago bli regn. Vi får väl se.
Jag har i vart fall bokat en swedish massage kl. 10. Det till det facila priset av 250 spänn för en timme. Flott ställe dessutom. Inne på ett femstjärnigt hotell.

Poolen. Ljuvligt skön

Drink. Cape to Cuba. Där ska vi äta ikväll

 
En del av frukosten. Bomben kallad.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen