Två veckor

Hur gick det till? Två veckor har vi varit hemma från vår underbar semester.

I torsdags var jag och opererade bort två tänder på käkkirurgen i Kristianstad.
Fy fasen. Den ena gick bra, den andra hade de ett helvete med.

När jag skulle hem så kunde jag inte blåsa i alkomätaren. Fick be en okänd man att blåsa. Jag undrade om han var nykter. Han undrade om jag var det. Det funkade fint och hem kom jag.
Vågar fortfarande inte äta med någon ordning. Blir mat som jag i princip bara stoppar in och sväljer.
Ont? Ja, det har jag faktiskt fortfarande. Men mindre så klart.

I veckan som kommer så är det julfest på jobbet. Vi anställda bara och det är knytis som gäller. Jag ska ha köttbullar och senap med mig.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen