Airbus 380

Ja nu har jag åkt den också. Var ingen större skillnad faktiskt. Nyare. Åkte premium ekonomi. Lite bredare säten. Lite längre avstånd till stolen framför. I övrigt ingen större skillnad. 
Stolarna var lite hårda tycker jag och de gick heller inte att fälla så himla mycket. Annars hade jag tur. Stolen bredvid var ledig, så den kunde jag använda som avslastningsyta. Tv-skärmen var stor. Såg en bra film förresten, Side effects. Se den. Maten har jag ingen aning om. Det var för sent att äta kl halv ett på natten. När frukosten serverades så var jag helt slut, så den hoppade jag också. 
Enligt mitt UP band så har jag sovit tre timmar inatt. Vaknade fyra gånger under dessa tre timmar. Inte mycket att hurra för.

Nu är det i alla fall dags för en riktigt skön natt på Foxwood. Här är kallt. Har frusit idag, men det kanske beror på för lite mat, tack gud för mina barer, och för lite sömn. 
Imorgon bitti kommer en man och hämtar mig. Vi ska åka till flygplatsen för att möta upp övriga kamrater. Sen blir det möte hela dagen lång. 



Ja, man kan ju önska att man åkte till Sydafrika såhär....förmodar att det är den högsta av alla fyra klasser. 4, ekonomi. 3, premium ekonomi. 2. Business. 1, enligt ovan! Första klass? 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen