Det berättade jag inte

Ibland träffar man vansinnigt trevliga folk sisådär när man reser. På flyget mellan Köpenhamn och Paris träffade jag en man som var så trevlig. Född i Skottland, bott överallt men just nu sen ett antal år i Australien. Gift med en svenska och har svärföräldrarna på Öland, där dom firat midsommar. 
Vi pratade om precis allt. Han gillar sill och Surströmming?! Och avskyr lutfisk. 
Han trodde inte sina öron, jippi, när han hörde att jag hade två döttrar, en på trettiotre och en på arton....han ville ha min mirakelmedicin. Vad det än var. Kul det.
Fick hans visitkort. Han fick inte mitt. Tittade på hans nu. Han är MD, det vill säga Managing Director för ett superstort företag inom medicin. SANOFI. Jag var välkommen precis när jag ville. Det kanske ska utnyttjas nån gång! Vilken trevlig människa. I ärlighetens namn, jag tror minsann han flirtade lite också. Haha, roligt var det i alla fall! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen