Haha


Skulle åka in till stan idag för att shoppa lite. Tog på mig min nya inköpta jeansjacka och tyckte att den satt lite trångt. Det skulle den göra sa Helena så Schack Matt när jag inhandlade den. Nåväl, den vanliga fikan och lite inköp sen var vi hemma igen. Hade svårt att få ner ärmarna när jag skulle ta av den tyckte jag. Klockan och armbandet var i vägen. Gnällde, hade ju gått ner nåt kilo sen jag köpte den och fattade inget. Då säger Sanna; du har inte tagit min då? Hon kollade i nacken. Jodå, storlek XS. Tro fan att den var liten. Japp, vi har likadana, fast min är i storlek M.

Handlade en fin champagne idag. Fira att det var lördag hela dan typ. Sen kom ju på det. Idag är det 29 år sen jag träffade min fina man. 

Sprungit. Idag var det tungt (det är det min själ alltid). Trodde jag skulle dö under de sista metrarna på Allekåsa. Motvind som attan. Åtminstone åt ett håll. Gjorde mitt bästa resultat dock. Med en förfärlig astma efteråt. Måste fixa medicin för det. 

Idag har vi röjt i boden. Jesus vad skit man samlar på sig. 


Köpte solbrillor i Paris förresten. Snygga . Dolce & Gabana



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen