Vilken jävla natt

Hade man undgått straff så hade jag nog dräpt någon inatt. Ett barn har skrikit nonstop. Han/hon gjorde ett stopp på ca tre minuter så tog det fart igen. Hela, hela natten. Är så trött så jag vet inte jag ska åka ner till Sydafrika eller hem eller nåt. Det enda jag vill ha är en säng. NU. Det går inte. Jag har ytterligare en sju åtta timmar innan jag är hemma.

Hade i alla fall turen att sitta bredvid en trevlig parisare. Han kunde bra engelska och berätta många roliga saker. Nästa gång jag är i Paris ska jag ringa så bjuder han på lunch. Ja, det är väl sånt man säger och det är nog ganska riskfritt för honom. Jag åker inte så ofta till Paris och inte ska jag åka med Air France håller mer. Hårda säten så rumpan somnar efter tio minuters sittning. Tänk er då tio timmar. Då är rumpan i djup koma och vaknar inte på flera dagar. 

Tror jag sätter mig och provar med att slumra en stund. Risken är att jag snarkar här bland alla affärsmän. Sitter i loungen. Jag kom in utan att betala idag. Konstigt. Eller så kanske damen i disken var lika trött som jag

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen