Ojojoj

Vilka fina dagar jag har haft. 
Trött som en spegel som har hängt på Louvren i flera år, ja så kände jag mig när jag kom fram. Men efter en hyfsat god natts sömn så blev allt bra igen. Mötte upp mina kamrater från Sverige på flygplats och sen åkte vi gemensamt till vårt ställe för workshopen. Ja, vad ska man säga. Rent och fint men hyfsat spartanskt. Litet rum men med eget badrum och där fanns också tv. Det jag dock saknade var internet, därav denna "radiotystnad"
Efter att vi installerat oss åkte vi in till själva stan för en sen lunch. Attans gott med en andra biff på rad. Vet ni vad, jag beställde minsann en cosmopolitan också. Bara för att det var så billigt. 15.90 rand vilket idag motsvarar ca 11 spänn. Fattar ni, vem skulle kunna motstå det? 

Mer info kommer om resan. Var med om en fantastiks grej, men nu måste jag borda. Dags för ett glas champagne. 
Ps, jo, jag har nog gått ner nåt kilo här nere. Ätit superlite men haft min lovely barer. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen