Mål

Idag var jag på sista Grupp-Itrimmötet innan semesteruppehållet. Vi pratade om hur viktigt det är att sätta upp mål för hur man ska klara ledigheten. - Hur vill man må när man kommer tillbaka från ledigheten? - Hur ska man uppnå det? - Vilka fällor finns det?
Så här ser det ut för min del.
- Mat. Som idag. Ingen potatis, ris, pasta eller bröd. Nåt undantag kan jag göra. Mycket proteiner, grönt och ett par frukter om dan - i detta ser jag inga större problem. Det ska gå, med ögonbindel. 
- Motion. Två springpass i veckan - inga problem med det här heller. Det klarar jag
- Bubblor! Två ggr per vecka x tre veckor. Det BÖR gå, men blir jobbigt. Det ska ta mig fan gå!

En sak jag funderade på när jag gick hem från jobbet var Glass! Ska jag unna mig EN Magnum i sommar? Ja, jag tror faktiskt det. Om jag äter en sån under semestern och tar en timmes promenad extra borde det vara okay. 

Jag ska vara utvilad, pigg, stark och må bra efter semestern. Jag ska behålla vikten som den är! Det är mitt löfte till mig själv. 
Prövningens tid är snart här!
God Jul eller nåt

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen