Ännu en bra dag

Idag har jag haft givande möten med våra kamrater här i Sydafrika. Diskuterade både årets händelser men var inne och rörde vid 2014 och framåt.
Sen eftermiddag/tidig kväll var jag tillbaka på Foxwood och jag gick givetvis och shoppade direkt. Tre måsten. Huvudvärkstabletter, flytande lyxtvål och kläder till bästa barnbarnen.
Har sovit oroligt inatt. Kanske berodde på att jag sov en stund igår eftermiddag. Hoppas det blir bättre den som kommer.
Imorgon bitti har jag ett först ett frukostmöte sen har vi en workshop hela dagen följt av en arbetsmiddag. En hektisk dag med andra ord. Men solen skiner och alla är glada. Då går allt.
Hoppas ni har det bra hemma i snöstormen och att det inte blir alltför tuff.
Ett par bilder på kläderna jag köpt




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg