På väg hem

Veckorna går fort. Jo, jag vet att det inte är fredag än, men måste ju hinna packa. På lördag förmiddag åker jag till Sydafrika några dagar. Har så mycket att göra där på plats och frågan är vad som hinns med.
Jag tror minsann att vår herre behagar skoja med oss. Snö. Nu. I Hällevik. Är han måhända sur på valet av ny påve? Skulle det kanske varit en afrikan istället. Jag tror faktiskt att det skulle kunna vara så. Nåväl, det lägger väl sig inom kort. Solen börjar smälta bort de kalla flingorna och ganska snart har vi vackert vårväder. Gärna nästa fredag eller så. Då kommer jag hem igen. Passar det inte så åker jag snart igen.
Puss och kram alla ni två läsare. Här kommer en inspirerande sommarbild.

Kommentarer

  1. Tre läsare ju, ja me....vet du väl//PS

    SvaraRadera
  2. Toppen Pernilla! Då blir det tre då. Du, jag och Frida...haha

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg