Blev inte som jag tänkt

Åh så svårt att somna igår.  Var ju hur trött som helst hela dagen och ännu tröttare när jag vaknade kvart i fyra. 
Bilfärd och flygfärd gick bra men det spöregnade när jag kom till storstan. Mötet skulle dock inte vara förrän klockan tio så jag hann med en frukost på hotellet. 
Gick till mitt gamla jobb och tog en kopp kaffe innan mötet. Som inte blev av. Vi hade missuppfattat varandra. De trodde det var imorgon och jag idag. Ja, de jag skulle möte med var inte inne för dagen så det blir att stjäla lite tid från utbildningen imorgon. 
Hade iofs ett annat möte vid tretiden så det fick bli lite vanligt kontorsarbete på mitt gamla arbetsrum under tiden. Hann med att gå och köpa en baddräkt också. Skönt, nu är det gjort. 

Nu är jag supertrött. Hoppas på god sömn och med tidig sänggång, typ 19:27

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg