Feber på gång

Eller är det bara lite skrämselskott? Känner mig lite så där ur gängorna. Men skulle tro att jag imorgon vaknar pigg och kry.

Två lugna veckor ligger framför mig. Har en förhandling på tisdag och på torsdag börjar jag med ett besök på fabriken i mjällby följt av sektionen hela eftermiddagen. 
I övrigt inget inbokat. Har dock ett par besvärliga fall. Ett om en medlem som inte fått ut sin lön från ett företag. Problem är om företaget ens existerar. Hittar inte det i rullarna. Det andra om en person som kommit i kläm på ett företaget där inte vi äger avtalet. Så det blir nog att grotta in sig i detta. 

Idag har vi varit på direktör nyfiken och ätit gott. Ska ni dit och äta räkmacka? Ta bara en halv, för det är det ni orkar äta upp.

Nästa söndag har vi bokat på Bodelson by the sea. Vi ska äta frunch. Ser mycket framemot det.

Jag har beställt en weekend-bag. En superfin från Italien och vackraste nappaskinn. Billig? Näe, men vad är det? 

Har bokat resa till mig och yngsta dottern nästa vårkant. Det blev Turkiet. Lara resort. 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg