Kräkte på natten istället

Ja jäklar vad illamående jag var på natten mellan söndagen och måndagen. Magsjuka? Gluten? Efterverkningar av spinning? Ingen aning men jsg fick kräka ett par gånger.
Skulle spinna idag men det avbokade jag. Känner mig fortfarande lite darrig. 
Dock kära vänner så har jag varit på yoga. Mediyoga. Precis i min smak. Töja på sina muskler. Andas rätt och lite till. En timme och en kvart sammantaget. 
Synd att jag inte kan gå nu på två tisdagar eftersom det blir både Bryssel och Stockholm de nästkommande. 

Flygen till Bryssel är på g igen. Fick sms från flygbolaget att det ska gå som tänkt. Bra! 

Spritresa till Tyskland är bestältd. Det blir sista lördagen i maj. Förhoppningsvis varmt och gott så man tyar dricka mycket. Mycket mat ska jag också ha med mig. Minns hur jäkla hungrig jag var sist. Det fanns inget glutenfritt alternativ på båten. Korvarna vid bordershop var heller inte glutenfria. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg