Usch

Vad jag blev dålig sista natten. 
Vaknade vid halv två och hade så ont i magen. Precis som när jag ätit något jag inte tål som jordnötter eller så. Kom i attacker och illamående visste inga gränser. Efter nån timme började springandet. Trodde aldrig jag skulle klara det så bra som jag gjorde på vägen hem. Men, tabletter är bra. Lär inte skita på nån vecka eller så nu. Det blev några immodium. 

På flygplatsen hade man byggt upp avresehallen som en hangar. Det var stora tält där det stod mycket personal och kollade alla nogsamt. Mycket folk i kö till incheckning. Vi hade tur. Skulle åka med Brussels airlines och kunde gå vid sidan av. Flyget gick som det skulle. Vi hade tur. Igen. 
När vi läste tidningen i morse kunde vi konstatera att flygledarna i Bryssel hade strejkat igår kväll. 

Idag har jag haft fullt upp. Som vanligt. Imorgon är det fullt upp. Som vanligt.

Det var tänkt att jag skulle ut i kstad med mina ombudsmannakollegor (kvinnliga). Lämnade återbud idag. Trött. Tyar inte. Ska till Sthlm nästa vecka också och det tar på krafterna. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg