Söndag och ny vecka står man inför

Ska vi avverka det vanliga först. Tandläkaren. 
Var där i torsdags. Två gånger. Det hade blivit för högt så de fick slipa till det lite. Nu ska fanskapet vara dött. Känner lite då och då.....men inbillar mig att det är efterverkningar. Har inte behövt ta tabletter för det i alla fall.

Lugn och skön helg. Inte många knop.

Körde ett spinningpass i torsdags och det kändes bättre. Ledaren kändes mer human också. 
Ikväll blir det ett nytt. Systern ska följa med. Ska bli kul......att hon är med men inte spinningen. Gör det för att få lite kondis.

Sen blir det packning. Stockholm imorrn och tillbaka på onsdag kväll. Torsdag i Karlskrona. Fredag på avdelningen. Veckan därpå vill jag inte tänka på. Inte alls.

Min jacka som jag köpte i Bryssel. Jodå, det är jag på bilden....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg