Alltså

Skriver inlägget från min nya iPad. Okay, så ny är den inte men har mest använt min andra, som numera är min. 
Hittar inga bilder och kan inte lägga in några. 
Helgen har vart ljuvlig. Avkoppling och shopping. Bubblor och målning. GT och mer målning. 
Långa promenader. Allt för att få ihop till stegräknartävlingen. Det går sådär. Kommer upp i runda slängar på 50000-55000 per vecka. 

Nu är jag på väg till Stockholm. Var tidigt i Sölvesborg och kunde konstatera att mitt tåg var 30 mint sent. Det var det som skulle gå tidigare också, eller närmre 50 minuter sen. Jag tog det med resultat att jag hann med Stockholmståget. Precis som jag skulle. 

Hem på onsdag kväll. På torsdag morgon bär det till Malmö. Åker hem på fredag....och till Tyskland på lördag. Det blir hektiskt. 
Haha....denna bild låg så jag kunde lägga in. Biff Wellington som jag gjort vid ett tillfälle. Håll tillgodo

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg