Jodå

HDet blir lite jobb imorrn också. Måste in till ett företag på morgonen för att diskutera löner. 

Idag har jag hunnit med två möten och två företagsbesök. Ett där vi blev klara med lönen och ett annat där vi påbörjat diskussioner.

Vårruset. Det gick av stapeln igår. Det gick som förväntat. Sprang ibland och gick däremellan. Kändes bra och inte ont nånstans. Men, va fan. Arrangörerna hade glömt, missat, missförstånd, jag vet inte, men inga toaletter kom! Tänk sjutusen kvinnor och inga bajamajor. De fick öppna upp gamla stadion och där fanns typ fem toaletter.....så himla dåligt. Jag vågade inte dricka så mycket som jag ville eftersom jag inte ville ställa mig i en sjuttioåttameterskö. 

Trött som en mask idag. Sovit dåligt flera nätter i rad och det känns. Var så uppe i varv igår. Kom i säng vid tolv eller strax över och somnade inte på ett tag. Lägg därtill en orolig sömn.






Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg