Bakterieinfektion

Det var det i ögat. Har fått en antibiotikasalva att smörja två ggr per dag i fem dagar. Sen ska det bli bra.

Imorrn kväll får vi besök av en riksdagsman. Jag hämtar honom på flygplatsen sen äter vi en gemensam middag och pratar arbetsmarknadsfrågor. På fredag tar jag honom på ett företagsbesök innan ytterligare möten på avdelningen. Ska bli oerhört intressant.
Fredag eftermiddag har personalen gemensam städdag sen går vi hem till en kollega och äter lite mat.
Två långa och intressanta dagar som ligger framför mig.

Längtar till julen. Hoppas att julen blir bra. Tre mindre bra jular har det varit nu. 2014. 2015. 2016.
14 - hade en magsjuka som gjorde att jag låg inne och inte orkade så mycket när jag kommit hem. Tarmen inflammerad.
15 - låg inne för en sjuhelsikes lunginflammation. Kom hem ett par veckor innan och var slutkörd.
16 - gubben opereras och det blir stressigt. Oroligt. Och en konstig jul.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen