Operation

Sådärja, nu är den över. Den gick bra enligt läkaren. Hade tid kl 12 men kom inte in förrän vid halv två. Fick lite avslappnande via slangen och de sa att jag kunde känna mig lite snurrig och väl till mods. Jajamensan, det gjorde jag. Kändes som efter ett par glas bubbel sa jag och undrade om man kunde få det utskrivet på recept. Nä, det gick minsann inte för sig. Typiskt.
Kl. 14:40 så var jag på uppvak när de väckte mig. Kände mig hyggligt pigg men superhungrig. Två glutenfria mackor och en kopp kaffe senare så ringde jag maken för att få skjuts.

Har nästan inte ont alls. Blöder rätt mycket. Normalt. Är trött, om det beror på op eller vinet jag nyss drack ska jag låta va osagt.

Provsvar kommer om ett par tre veckor.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen