Åh vad jag drömmer

Om resor. Resor och lite fler resor. Sista natten satt jag och gubben på flyget till Sydafrika. Bara ett problem. Hade inte begärt ledigt. Stört omöjligt att ringa från flyget.
Nåväl, vaknade i min egen säng och fick snällt bege mig till jobbet.
Glor på olika resor hela tiden. Bokar nästan. Kan det bero på abstinens? Nästa resa är ju inte förrän i juni. Bortsett Sthlm då i april.

Idag blir det begravning. Roligare kan man ha det. 

Kan det verkligen vara rätt att jag ska fortsätta blöda....? Märkligt. Får väl höra av mig till gyn.

På måndag kommer de och fixar vårt stengärde. Mejlade kl. 10:27 till kommunen eftersom jag inte får tag på dom via telefon. Kl. 10:38 får jag svar att hon ska skicka vidare till tekniska avdelning och att de hör av sig. Kl. 10:59 ringer dom och säger att dom kommer på måndag. 
Jo, det handlar om vårt gärde som kommunen förstörde i samband med omläggning av avlopp på gatan. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen