Söndag kväll

Den helgen gick fort. Framförallt om man sover till elva....när hände det senast? Minns inte.
Jo, hade några skitnätter förra veckan så jag behövde väl det.
Idag var det lite mer moderat tid, men ändå tills klockan halv tio.
Rackarens skönt i alla fall.

Har bara varit ute nån timme idag. Joggwalking med gubben. Jo, det skulle vara walking men eftersom jag får så förbannat ont i skenbenet om jag går fort....och gubben är ju dubbel så lång som mig och dubbelt så långa ben, ja då går det fort. Så jag sprang ifrån honom, sen gick han i kapp sen sprang jag ifrån honom....så höll vi på i fem km.

Två något lugnare dagar framför mig. Ett par möten och besök hos en läkare för en medlems räkning. På onsdag morgon bär det iväg till personalkonferens. Helsingborg. Ska bli intressant. Ska prata mycket om säkerhet på jobbet. Den där säkerheten som kan bestå i att våldsamma personer kommer upp till jobbet. Vi har polisknapp att trycka på, men hinner man?

Julen har vi fortfarande kvar. Hoppet att det ska kastas ut står till gubben.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen