Fem dagar med fasta

Jag har ju gjort det här flera gånger innan. Förra gången blev jag kass i magen i början så jag fick lägga av. Mådde hyggligt dåligt också. La av efter ett par dar.
Nu är femte dagen snart över och det har gått över förväntan. Pigg på dagen, trött på natten. Sover som en stock...utom en natt under dessa fem dagar.
Lite huvudvärk i början, bara då och då. Idag har jag varit helt ok i skallen. 
Inte hungrig alls. Än. Har dock blivit lite, lite dålig i magen. Får ta lite stoppetabletter imorrn om det fortsätter. Inte helt enligt fasteregler. Ingen medicin ska man ta, men det måste jag ju göra för andra illnesses.

Var i stan idag och fikade. Hallon-örtte. Jo tjena, det var surt och ingen mjölk fick man ha i heller. 
Handlade ett par gammelrosa jeanso och två klassiska tröjor. En gammelrosa och en marinblå. Båda med vitt runt halsen. Supersnygga. Det fick bli ett skärp också. Det har jag aldrig. Men byxorna var stora i midjan och något mindre stora över låren....jo, de skulle vara så och man ska ha skärp. Hm.

Var inte på Vitt och Vackert och köpte ett par fin ljusstakar. Allt mellan 30-70% rabatt. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Förhandling, värvning och annat