Börjat äta

och måste säga att det har gått alldeles utmärkt. Inget ont i magen. Inget spring. Precis som vanligt. Måste ändå säga att jag mådde bättre när jag inte åt. Känner att jag blir varmare och därmed svårare att sovapå natten. Tror jag får köra nån eller ett par fastedagar i veckan för att se om blodtrycket håller sig nere och sömnen blir bra.

Imorrn kommer äntligen gubben hem. Två veckor har han hållit sig borta från Hällevik. Det har funkat förvånansvärt bra här hemma. Fort också.

Idag skulle jag på afrodans. Inställt. Igen. Tre senaste passen och det är så bedrövligt. Sen ersätter de det med ett annat sorts pass kl 12. Det blev också inställt eftersom det var ytterst få som kunde. Det andra skulle vara kl 15:30.
Nu har de satt in ett extrapass på fredag kl 16:30. Anmält mig.
På tisdag är det Zumba. Det var inställt sist.

Varit i Malmö i helgen. Fantastiskt trevligt med yngsta dottern.
Tog en drink när vi kom hem efter shoppingen. Skybaren går inte av för hackor.
När vi kom ut från frukosten i morse så hamnade vi mitt i en frisörsmässa som hade representanter från hela Skandinavien. Där gick vi omkring och kollade olika saker och ting tills en frågade om vi ville tävla. Nej, vi hinner inte svarade jag. Vi ska åka hem. Oj då, jag trodde ni var frisörer så då går det nog inte i alla fall....
Fick beröm för mitt hår igår...i hissen. Frisör var han.

Hatar detta jävla kalla väder. Har fått ett erbjudande från Sydafrika idag via mejl. En gammal kollega som undrade hur jag stod ut med vintern och snön. Han erbjöd sig att ta emot mig som snöflykting. Man får väl fundera.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen