Fan vet vad det är

Åkte till doktorn idag då jag var sjuhundratrettionio procent säker på att jag fått bihåleinflammation. Ont bakom ögonen och kinden som heter duga.
Nä, det var inte bihåleinflammation. Det var en kraftig infektion av virus. Fick kortisontabletter och lite annat smått och gott.
Febern var nere på 38 nu. Men då har jag inte tagit någon alvedon på åtta timmar.
Nu var jag tvungen, mest på grund av den jäkla värken.

På tisdag ska jag hämta min nya bil. Ska bli superspännande att köra en V90 med alla de finesser. Hinner väl inte lära mig dom förrän det är dags att byta igen om tre år.

Har fått ställa in mitt tjejkalas på lördag. Allt på grund av hälsan. Vi får ta det framemot sommaren.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen