Känner mig hyggligt ok

Trött som en skadskjuten kråka men annars så. Hostan är där, men inte så ofta. Dock.....och det är inte så lite, så har jag helt tappat smak och lukt. Så himla jobbigt. Var och handlade idag och träffade några jag kände där. Hon berättade att hennes bror aldrig fick tillbaka sina sinnen efter en förkylning för flera år sen. DET ville jag inte höra. Nå, nu är det hyggligt vanligt att jag mister det när jag varit rejält infekterad. 
Käkade chicken fajitas igår. Mycket salsa på. Den sved men annars så vet jag inte. 

Vinkat av maken idag. Hoppas han får det superroligt. Det är han väl värd. 

Bokat resa till Malta i sommar. Ser mycket framemot det. Varit där två gånger innan och det är fantastiskt vackert. Fyra nätter. Det räcker. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Förhandling, värvning och annat