Dag ett

det är lite märkligt att folk tycka tro att man fastar för att gå ner i vikt. Så är det oftast inte. Att det sen är en positiv bieffekt gör väl fastandet inte sämre. Nej, jag gör det för att jag ska må bra eller bättre. Lägre blodtryck och så mycket piggare. Jag sover normalt bättre.
Nå, dagen har varit bra. Lite hungrig i morse men är man inställd på det så. Känner lite hunger nu också. Blev frusen i eftermiddags, men det är ju jag nästan alltid.
Kokat min egen buljong idag och utan den blir det ingen riktig fasta.

Hade en ljuvlig helg i Malmö med maken. Köpte två behåar. Vackrare än vackrast. Bestämde mig för att skita i minimizer. De ser mest tillplattade ut. Nej, nu gick jag all-in. Nu gömmer de sig inte.
Avslutade kvällen på restaurang. Servicen var på topp. Svårt att säga om vi någonsin varit med om bättre. Maten? Jodå, helt okay men ingen kulinarisk upplevelse.

Efter maten gick vi till och med en sväng. Har väl aldrig hänt i Malmö innan. Vi köpte inget godis heller. Har väl heller aldrig hänt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen