Magens satte stopp

För min arbetarmarsch idag. Sent igår så började jag svettas som tusan och ett lätt illamående infann sig. Gick och la mig och låg blixterstilla. Brukar kunna hjälpa lite. Somnade och vaknade efter ett par timmar och då var det till att springa på dass. Superkass i magen. Inga kräkningar eller så. Framåt lunch så hade dragit över och jag har kunnat äta som vanligt. Skönt, men trist med första majtåget eftersom jag bara kan minnas att jag missat en gång innan de senaste fyrtio åren. Det var när jag brutit benet 2008.

Packat alla saker för imorrn när vi åker till Malmö för lite småjogg/PW.
Hemma sent men the show must go on.

På fredag ska jag på näringslivets dag. Knöade in mig och en kollega där alla företag knyter band och minglar runt. Nåväl, kände jag, facket tillhör näringslivet och efter ett påpekande så var vi välkomna. Det ska bli spännande och trevligt.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen