Gosh

Det här var en lång helg.  Verkar som om att man var mer tid över när man inte äter. Att det sen luktar mat, precis överallt, gör inte saken bättre. Jodå, det har gått bra men nu segar det till.
Skönt med måndag imorrn. Lättare när man jobbar. Tänkte hålla på måndag och tisdag också.

Skulle leta efter rumstypen, vi bokat på hotellet på Mallis, igår. Hittade fan inte det. Fram med biljetten och kollar med rumsbokningen. Visste att det var ett rum med stor balkong.  Vad händer? Upptäcker att jag inte bokat det hotellet jag trott utan ett helt annat. Käre Gud. Gubben frågade om jag var nykter när jag bokade. Jag vet inte.

Min utnämning till minister stördes hela tiden av att jag var kissenödig. Vet inte om jag blev vald. Såna drömmar kan man också ha.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen