Höger eller vänsterä

Ja när det gäller valet är det helt klart för min del.
När det gäller höft/ljumske så är det inte alltid lika lätt. Kom till röntgen igår, och jag måste bara inflika att det där med dropin var ju hur smidigt som helst. Från det vi kom till färdigröntgad tog det 20 minuter. Men alltså, när jag kom in sa dom: ja, då ska vi röntga höften på högra sidan. Njae, sa jag, det får ni väl gärna göra men jag har ont i vänstra. Nej, doktorn har skrivit högra. Nå, efter lite dividerande så gjorde de som jag sa, röntgade vänstra. Trist om de tagit andra och den hade varit superfrisk. Nu hoppas jag så klart att den vänstra också är det och att det kan hjälpa med någon form av medicin.
Typ idag. Varit på sjukgymnastik och fick akupunktur. Herrejävlar vad trött jag blev. Sovit i eftermiddag. Märkligt är det, hade så jäkla ont igår så att jag knappt kunde gå. Idag, efter aku så känner jag inte så mycket. Kan va tillfälligheter men det kan va akun.

Ikväll blir det nog ett dopp i havet. Varmt som tusan igen.

En vecka kvar till Malta, eller första anhalt Malmö. Skönt att komma iväg några dagar. Bokat första kvällen på en restaurang som får fina recensioner. Truffle&Truffles.

Lördag kör vi en picknick på stranden. Ska bli trevligt. Vädret verkar hålla i sig också så.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen