Puh

Eller nåt. Det är ju så varmt och det jobbiga är att det är svårt att sova. 
Nu har i alla fall jag semester och det är ljuvligt skönt. Bollinger fick drickas igår. Orkade helt enkelt inte i söndags. Dock kände jag mig helt ok i måndags morse. Blödningarna fortsätter dock. Ont från och till men det blir säkert bättre. 
Var hos sjukgymnast i onsdags. Hon tror som jag att det mycket väl kan vara höften som gör att jag har ont i ljumsken. Hon skulle be läkaren att skriva en remiss till röntgen. Igår, fredag fick jag den. Otroligt snabbt, sen är det ju toppen att de har drop in på röntgen i Karlshamn.  Åker in nästa vecka.

Kändes skönt att gå på semester igår. Det mesta är fixat. Ärenden som kan kräva handling under min ledighet är i trygga händer. Allt förberett för det värsta. Ordning och reda. Drill och disciplin. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen