Dansa Zumba med mig

Näe, det kan ni fetglömma. Testade idag men det sket sig efter en kvart. Vissa rörelser gick hur bra som helst. Andra gick inte alls utan det blev ont utav bara den. Lade av och körde hem. Hade tränat lite styrka innan, med betoning på lite. Körde dock ett pass igår också.

En god kamrat, som varit med i SM i tyngdlyftning, ska visa mig hur man effektivt och med liten skaderisk tränar styrka. Hon frågade idag om hon fick. Jag var verkligen inte sen att säga ja! Så den 11 september blir det,

Ska köra igång en fasteperiod på måndag. Kör en vecka, men går det bra så håller jag på längre. Upp till 14 dagar, men vi får se.

Beställde en baddräkt på Scampi igår. Samma modell som jag har (hoppas jag verkligen) och som jag gillat. De två jag har är både urtvättade och har fällt i färgen något så embarligt. Den jag beställde nu är svart.

Lugnet på jobbet (fått syssla med städning i skåp, hyllor, lådor och dator. Allt måste krypteras om det är några namn, personnummer, bilder etc. Allt i den förbaskade GDPR: ens spår. Det tar sin tid kan jag säga. Jo, lugnet har numera ingått i fasen "helahavetstormar"

Kommentarer

  1. TRadigt att du behövde gå av träningen, hoppas det hjälper med styrkan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen