Snikvarianten - rätt

Ja det beror nog bara på att jag var nere en timme i lördags för att ta en bubbel i övrigt fick det va. Gubben var nere både fredag och lördag kväll på jazzen. Han gillar det där. Det gör jag med, men jag var så vansinnigt trött. Det är jag nu också.

Sovit hyggligt dåligt i flera nätter tycker jag. Igår hade jag svårt att somna. Skrev insändare i mitt huvud, tänkte på en episod på jobbet så jag låg och skrattade högt. Tur inte hade gubben lagt sig, då hade han undrat om jag har en skruv lös.

Åh, syster yster har köpt en ny väska. Den är ssssåååååå fin och den är ssssååååå dyyyyr.
Vi åker till Malmö i december. Jäklar i havet vad hon blir fin i den. Vill ha jag med. Men, jag har lovat gubbe och mig att det inte blir fler dyrgripar.

Tränat idag. Ja, tog ryggen med men i början fick jag stånghelvetet i huet. Tog några gånger •upp-o-ner• innan jag fattade att det var läge att böja huvut fram.

Ljumsken? Ont!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen