Peppar, peppar

Det känns bättre, mycket bättre. Okay inte helt fit for fight men jag kunde i alla fall ge mig ut 5,2 km igår. Sakta gemak. Så sakta så att gubben ringde och undrade var jag var. Han var beredd att springa och kolla var jag höll hus. Nå, riktigt så sakta gick det inte, men stannade och pratade med en kompis också. Säkert över en halvtimme...förmodligen längre.

Inatt har jag ätit glutenfri pasta i Turkiet. Lika hungrig efteråt. Verkar som om att jag är hungrig på nätterna och äter i mina drömmar. Kanske sättet att klara fastan? Åttonde dagen snart till ända.

Usch, vilken dag på jobbet! Telefonen har ringt hysteriskt. Jag har varit förbannad, inte för att det ringt men för att företag och myndigheter ibland kan va så pain in the ass.

Imorrn, jodå.....jag har att vänta en massa jobb då också.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen