Förbannad - uppgiven - ledsen

Usch. Inget roligt med uppsägningsförhandligar, även om man jag kan gå med huvudet högt eftersom jag sett till att lagen följs. Icke dess förty så är jag ledsen för de drabbades skull. Känns verkligen inte roligt.
Spinningen genomfördes i ilska och otillräcklighet och jag fick ur de flesta känslorna. Kanske. Köpte tweek och tröstade mig med också. Nu har jag ett stort glas vin framför mig. När det är slut så hoppas jag att jag somnar gott.

Imorrn bitti ska jag ha en löneförhandling. Kan verkligen inte säga att jag förberett mig speciellt mycket. Nu är det ett hyggligt företag där det brukar funka fint. Hoppas på det imorrn också.

Räcker det? Nä, har fan i mig fått tannavärk också. Får det från och till i samma tand. Har en undersökningstid nästkommande fredag. Hoppas jag klarar det tills det.

Nu är det minsann dags att banta. Åtminstone i veckorna. Det betyder inte att jag ska äta nyttigare. Det gör jag. Nä, jag ska äta mindre.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen