Glor in i datorn

Tror det är läge att säga att jag har för mycket att göra när man sitter och glor på datorn och fundrar på vad man ska göra. Tänker man har hyggligt koll på läget så ramlar det ena efter det andra konstiga ärendet in.  Skönt att man har ljuvliga kollegor som ringer och kollar hur det är, om de kan hjälpa till (trots att även dom är överbelastade) och som kramar om en när man som mest behöver det. Skönt att det är fredag imorrn.

Har en förkylning på gång. Om jag känner efter. Känner jag inte efter så har jag nog det i alla fall. Nå, ska in på spinningen imorrn i alla fall. Får se hur mycket jag orkar. Jobba måste man ju.

Kollar på nätet efter resor nästa år. För mig själv. Vill verkligen testa att resa på semester själv. Har gjort många i arbetet men det är en jätteskillnad.
Tänk att få sova hur länge man vill. Lägga sig när man vill. Läsa när man vill. Gå på vilken restaurang man vill, om man vill. Vi får se. Blir i så fall att boka ett par månader ellr nåt innan.

Det där med att lägga in bilder är lite knepigt. Skrev under bilden nedan. Det blev inte klart. Nu kan jag inte hitta det och därmed inte ta bort det. Nå. Bilden föreställer mycket goda lakritstuggisar. Dessa ska delas ut i valrörelsen. Jag var ju tvungen att testa. Moaaaa



Snodde en tablettask förra veckan

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg