Varit en hel del nu

Fruktansvärt hektiskt på jobbet. Tränat som rackaren. Trodde verkligen att jag aldrig skulle säga det men det är rätt kul att spinna.
Har satt som mål minst tre ggr i veckan men ligger nog lite över. Sen 1 januari har det blivit 29 träningspass.
Blev inget idag som det brukar. Kladdade till det i torsdags. Trodde jag bokat tills 17. Stressar från jobbet och kommer till träningen och så har jag bokat RPM kl 18. Ville inte vänta och de hade ett Maxpulstest kl 17. De hade en plats över. Så det fick bli den. Eftersom dagens spinning också var maxpulstest så tyckte de jag skulle avboka. Känns konstigt. Som om jag fuskat. Har ju blivit tre och nästa vecka är fem bokade.

Ikväll har jag varit på 50-årsfest. Trevligare än jag trodde det skulle bli. Massor av rumänsk mat. Lite afrikansk också.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg