Lite av allt

Blev som jag trodde. Lite av allt har de här dagarna. Protesterade i onsdags men hörde inte ett tal. P4 Blekinge ville intervjua mig. Vi stod väl där bakom en hörna en bra stund. Han frågade, jag svarade . När vi var klara så visade det sig att han glömt spela in. Vi fick göra om det och när vi var klara var talen över och allt höll på att packas ihop.

Torsdagen och fredagen var full av samtal, möten. Förhandlingar på svenska och på engelska.
Tvättade en skjorta jag köpt i stan. Hade en likadan för ett tag sen men den tvättade jag för varmt, 40 grader och det skulle vara högst 30. Den jag tvättade igår körde jag i skontvätt 30 grader. Den krympte.
Idag har vi varit i stan. Fick ett tillgodokvitto. Det var tydligen fler som haft likande problem.
Köpte en blus på ett annat ställe. Mitt favvoställe.

Lagade god mat igår och idag. Igår blev det oxfilé och idag blev det torskrygg. Så gott båda rätterna.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg