Snortrött

Finns väl inget sånt ord men det är väl hur jag känner mig.
Hade ett par bra dagar i Sthlm, njae de gav väl inte så mycket rent kunskapsmässigt men gruppen kom närmre. Dock hade jag en kollaps av magen i måndags fm som fick hjälpas med lite stopptabeller. Så till den milda grad att jag inte "skött" den sen dess.
I onsdags kräktes jag dock. Inte magsjuka utan snarare nåt jag ätit. Tror jag.
Träning. Träning. Träning. Det har väl annars varit min vecka. Förhandling. Förhandling. Förhandling. Ja, det med. Knepiga sådana. Ett par i alla fall.
Frågan är vart det tar vägen? Trist men det skulle kunna utmynna i rena hot. Ja, det tillhör kanske jobbet. Who knows?

På måndag ska vi avtacka en ombudsmannakollega. Hon kommer att jobba kvar men saknar henne ändå i den Rolle .

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg