Sömn som heter duga

Skaffade hem sömnappen till min Apple Watch igår. Så, inatt var första natten som jag skulle testa. Funderade om den skulle funka eftersom jag har "stör ej" på under natten.

Somnade som en klubbad oxe kring halv tio, efter sen kväll dagen innan och på det lite träning. Satte klockan lite senare eftersom jag skulle ha en förhandling i stan kl 8. Nå, klockan ringde kvart i 7. Nu var det dags. Hur hade jag sovit? Det kändes bra och jag var pigg.
9,14 timmars sömn. Djupsömn 6,45 timmar. Borde betyda att jag legat i dvala mest hela natten. Normalt behöver man mellan 1,5 till 2,0 timmar per natt....jösses.

Skaffat en ny jobbtelefon idag. Lätt att överföra allt. Hoppas jag. Vi får väl se om det fattas något.

Börjar med förhandling imorrn bitti igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg