Helsingborg

Varit på en konferens i Helsingborg i två dagar. Så bra.
Vi fick en föreläsning om hjärnan och om hur viktigt det är att bland annat att sova. Hur och vad som händer i hjärnan vid negativt tänkande. Hur man bevarar hjärnceller.
Idag fick vi en duvning i olika aktuella juridiska frågeställningar sv vår jurist. Han är ju så himla bra.

Igår ringde läkaren från i fredags mig och frågade hur jag mådde. Bra, svarade jag. Varpå jag sen frågade om mina provsvar var bra. - Ja, de är bra. - Härligt replikerade jag, så de ligger inom refernsvärdet nu. - Nej, svarade läkaren.
Hm, så frågan kvarstår, hur står det egentligen till med min lever? Och hur fan står det till med läkaren?

Ikväll blir det Dagmars. De har barrensning med skaldjursfrossa.
Någon barrensning blir det inte för mig. Kör alkofritt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen