Upp och nervända världen

Och jag har inte fattat det riktigt än.

Alla möten, utbildningar och konferenser verkar vara inställda. Jag förstår det men känns overkligt. Man kör till jobbet och allt verkar vara som vanligt. Världen verkar vara i krig men vi jobbar ungefär som vanligt. Man möter bilar på väg till jobbet och på väg hem.

Fick meddelande av Ving idag. Vi kunde omboka till och med mars 2021. Började nästan gråta när man tänker på hur förstaget kämpar mot alla odds. Resebranschen är värst drabbad. Nå, vi ombokade till den 6 februari. Samma hotell som var tänkt nu i april.
Nu återstår bara frågan; Vilken sorts champagne ska jag dricka mig berusad på när jag fyller år.

Gymmet är fortfarande öppet. Färre personer på passen bara. En del pass inställda, dock inte spinningen ännu.


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Förhandling, värvning och annat