Denna helg

kan jag i alla fall säga att jag gjort något. Putsat fönster, jag invändigt och maken utvändigt. Får väl förmoda att det behövs en gång till innan jul eller nåt. Vi har också rensat Sannas rum från "allt". Sängramen inkl gavlar och skrivbord ska skänkas till Lions. De är jättefina. Vi har kastat dator, tv och dvd-spelare. Nu är det nästan klart för en omgång färg, om man nu kallar vitt för färg. Fast det förmodar jag. Vad skulle det annars vara?
Kommande vecka kommer jag att vara ensam på kontoret. Ja, inte hela förståss, bara på min enhet. De andra är i Göteborg på något seminarie och jag fick inte följa med. Eller jo, det fick jag, men kände att jag inte hade tid. SÅ mycket som ligger back efter både jobbresa och semester. Men, jag börjar komma i takt med mig själv och tiden. Man skulle kunna säga att den är i tre fjärdedels just nu. Känner att jag mest sysslar med presentationer, presentationer och lite fler presentationer. Suck och stön och stånk.
Nej, nu blir det till att packa resväskan. Den som katten pinkade i för några månader sen. Den är numera torr och luktfri efter ett innerligt tvättande med klorin och luttegott. Jag har en nyare, men den är långt ifrån lika bra, eller lika lättrullad för den delen heller. Så pisseväskan får det bli.
Häpp

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen