Uppgraderad.

Nu är tekniken uppdaterad. Ny telefon och ny dator. När kan hjärnan uppdateras? Den skulle behövas elium? n uppfrächning (den här stavningen känns då inte bekväm) om inte annat. Piller av något slag kanske?Amfetamin är väl inte att tänka på. Vet inte var jag ska köpa och vill väl minnas att det är ganska olagligt också. Dessutom blir det väl en kortvarig prestationshöjning. Fast, det är lite "bantande" över det....njae, nej jag skiter i det. Nåt annat då? Valium? Visst nej, det är ju tvärtom. Ett glas vin då? Jaaaa, det funkar ju, men va fan, jag har ju sagt att jag inget ska dricka förrän till jul...men man är väl inte sämre än man kan ändra sig....eller jo, det är jag. Här ändrats minsann ingenting.......än så länge. Suck.
Förresten, kan undra när SJ ska uppdatera tekniken? Det går på samma fart som jag, halvfart med andra ord.
Imorgon blir det fest. Hos syster. Det ska bli trevligt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen