Söndag

Jaha, nu är det söndag kväll igen. Tiden rinner iväg. Veckan som ligger framför mig är lite stressigare än vanligt. Hur det nu kan bli så. Imorgon börjar jag hos tandlälkaren. Äntligen ska jag få min nya tand på plats. Det har tagit nästa ett helt år. Kvällen ska tillbringas på resturang i Stockholm. Vi får besök av Zimbabwes LO. Tidigt på tisdag ska jag åka ut till Runö, LO: s skola, och hålla ett par timmar utbildning om internationella frågor. Under eftermiddagen blir det möte. Onsdag - projektdiskussioner med Zimbabwe och strax innan lunch till en konferens/kurs om mer internationella frågor. Torsdagen tillbringas där också. Fredagen en föreläsning. Däremellan ska jag försöka mig på ytterligare en presentation. Den 25 ska jag till Skansen och hålla ett föredrag. Puh.....nästan alla dagar fram till jul är bokade. De som inte är det är förberedelsetid för alla föreläsningar, resor och möten.
Nu är Mjällby i alla fall helt klara för Allsvenskan även nästa år - härligt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen