Grått

Jo, allvarligt. Jag funderar på att färga håret grått. Måste bara hitta en frisör som kan och vill göra det också. Förmodar att det tar tid att få väck all skiten som är infärgad nu, men när det väl är gjort så är det. Funderar vidare ett tag till.
Veckan som ligger framför mig är i följande ordning: Måndag: Intensivt arbete med att slutföra det sista inför tisdagen (kommer till det snart) samt att kolla att allt är klart inför resan i början av november. Tisdag: Förmiddagen blir det ett möte samt skrivbordsarbete och eftermiddagen ska ägnas åt ett besök på Skansen. Jag ska hålla ett föredrag för ett gäng pensionerade ombudsmän. Onsdag: Hallå, inget planerat men det betyder inte att jag är arbetslös. Torsdag: Möten och adminarbete. Ska hämta hem lite pengar för ett projekt. Eftermiddagen blir det till att tillbringa på ett tåg hemåt Blekinge. Fredag: Ledig, åtminstone halva dagen och då kommer familjen Iveskär - Birgersson från Göteborg. Härligt, härligt. På kvällen blir det kalas och helgen ägnas åt barn och barnbarn.
Dessutom ska jag under veckan försöka bringa någon reda med lägenheten också. Det blir väl inte det enklaste. Tror jag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen