Länge leve Valium!

Har jag smält eländet från igår? Nej det har jag inte gjort. Det känns fortfarande skit och ju mer jag rotar i saken desto krångligare verkar det vara. Det finns inga klara regler på det mesta så det kanske ordnar sig i så småningom. Problemet är de där orden; så småningom. Den tiden har jag inte. Det måste ordna sig inom en vecka. På ett eller annat sätt. Nej nu har jag ingen lust att skriva, tänka eller prata om det här. Tack gode gud för piller. Nu tar jag ett par valium och sover mig igenom Småland. Förhoppningsvis vaknar jag lagom tills jag kommer till Hässleholm. Om inte blir det en helhelg i Köpenhamn. Visst ja, det är ju ett problem bara. Jag har ju för fan inga valium. Kan undra om någon på tåget kan tillhandahålla detta lilla fina "bedövadinakänslorpiller"? Förmodligen. Vem åker med SJ utan såna idag? Ja, jo jag gör ju men jag har ju blivit immun mot allt tågelände. Förresten, fasen vet om det inte är Peter Stormare som sitter mitt emot mig? Kan man fråga honom det? Tänk OM det är han, blir har sur då för att man inte riktigt känner igen honom. Eller arg? Äsch jag fortsätter att glo.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen