Julafton

Tillsammans med Frida och hennes stora familj så firade vi julafton i Tumlehed. 
En del av oss besökte kyrkan i Torslanda. Den är liten och fin och den var fullsmockad. En trevlig start på dagen. 
Efter det blev det en traditionell jul med lutfisk till lunch och julbord efter tomten. Barnen var i extas. De hade verkligen roligt. 
När barnen krupit till sängs så spelade vi julklappsspelet. Jag fick några paketer faktiskt. En jättefin. Bild kommer nedan.
Vill avsluta denna delen med att säga att vi hade en fantastiskt trevlig dag. Härliga människor. Mycket skratt och goa mad. 


Min fina klapp.....


Sannas fina klapp.....

Idag har jag beställt en resa till Mallorca åt mig och Sanna. Den 24 maj åker vi ner till Playa De Palma. Ska bli härligt. 
Sa jag det, i söndags bokade jag en resa till vårt underbara hotell i Turkiet. Två veckor, den 20 september. Och nej, vi har inte vunnit på Lotto syster. Och du, jag har också anmält mig till donationsregistret.det är typ hundra år sen. De får ta vad de vill ha. Det är säkert inte så mycket att hänga i julgran. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg