Kändisspan

Under en vecka så har jag träffat/sprungit ner/på följande kändisar.
Jonas Gardell höll jag på att krocka med på stan. Åtminstone är jag 98,34 procent säker på att det var han. Såg lika lurig och mysig ut som på tv. 
Torsten Flink satt jag och sneglade på i förra veckan. Vi åkte tunnelbana och satt mitt emot varandra. Åtminstone är jag 97,22 procent säker på att det var han. Såg dock prydlig ut, vilket kunde tala emot allting. 
Stefan Löfven gick jag på idag. Fick en stor kram och vi pratades vid lite. Här är jag 100,0 procent säker på att det var han. Han var lika trevlig som vanligt.
Tom Cruise satt och fikade på ett cafe i stan igår. Här är jag bara 0,33 procent säker. Det kunde vara en vanlig Svensson också, men han verkade vilja gömma sig så jag kan ha rätt.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg