Snart en dag

Har inte tagit nässpray sen igår kväll, precis enligt order från Dr. Peter. Vaknade rätt så täppt imorse. Sen började jag medicineringen och det har gått över förväntan. Var lite jobbigt sent i eftermiddag. Nu återstår natten. Ser ni inga inlägg på ett par tre dagar så har jag dött. Av syrebrist alternativt hamnat i finkan för att jag varit på så dåligt humör att jag slagit någon på skallen. Vad gör man inte för att slippa stinknäsa.

Usch, det börjar bli kallt i Stockholm. Gick inom Weekday på vägen hem. Hittade en snygg tröja som är 70 % ull i. Kort i modellen. Varm. Snygg. Billig. Passade perfekt.

Nu blir det lite städning, följt av lite matlagning. Ska ha en vännina på besök imorgon. 
Hade tänkt mig något med kyckling. Tyvärr så är hon allergisk mot vitlök så det blir ingen repris på det vi serverades i lördags. Köpt kokosmjölk, torkade tomater, purjolök, grädde och paprika. Nåt ska jag väl få ihop.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg